Translate

13 Aralık 2013 Cuma

Küpeden yaka iğnesi/saç aksesuarı yapmak




Merhaba,

En sevdiğim şeylerden biri de elimde olan ama bir sebeple kullanamadığım şeyleri dönüştürmek, değerlendirmek. Eğer atamayacak kadar seviyorsanız, hikayesine saygı duymak zorundasınız.

Retro tutkumdan dolayı, nerede klipsli küpe görsem hemen alırım. Bunu da yaklaşık 3 yıl önce görüp almıştım. Ama taktığımda kulaklarımı acıttığından bir türlü kullanamadım.

Ben de "çok kullanışlı" bir aksesuara dönüştürmeye karar verdim.

Altın ve incinin birleşimine her zaman bayılmışımdır. Sanırım çocukken, teyzemin o hayran olduğum inci kolyelerine sahip olamayışımdan kaynaklanır. :) O sebeple bu altın rengi küpeleri dönüştürürken inci kullanmak istedim.



Bu aksesuarı, benim için modası henüz geçmemiş olan yaka iğnesi olarak kullanabilirsiniz.


Ya da son zamanlarda çok beğendiğim "saç aksesuarı" olarak da kullanabilmek mümkün.



Ben iki türlü de çok beğendim.

İlk fırsatta kullanacağım.

Sevgiler.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder