Translate

4 Nisan 2014 Cuma

Gökkuşağı Renklerinde Doğumgünü Partisi Dekorasyonu

Merhaba,


Önce Berkin'imizi kaybetmemiz, ardından tapeler, seçimler, usulsüzlükler falan derken gündemimiz oldukça yoğundu. Gündemi takip etmekten başımız döndü, uykusuz kaldık. Bu yüzden benim de uzun zamandır elim bloga gitmedi.

Bu arada ablamın doğumgününü kutladık. Ve tabi ki yepyeni parti süslemeleri hazırladım. Şimdi sizlerle bunları paylaşacağım.



Ablam çok renkli şeyler sevdiği için çıkış noktam bu oldu. Gökkuşağı renklerinden oluşan bir konsept hazırladım.



İlk olarak banner'la başlayalım. Gökkuşağı renkleriyle pötikare deseni birleşince mükemmel ötesi bir şey çıktı ortaya.


Sırada favorim var. İksir şişeleri!



Evde biriktirdiğiniz gazoz şişelerine iliştireceğiniz kişiye özel hazırlanmış etiketlerle partiye sihirli bir dokunuş yapabilirsiniz. Daha önce de dediğim gibi, sadece parti dekorasyonunu renklendirmekle kalmıyor, doğumgünü kişisi de kendini çok özel hissediyor.



İksir malzemesi bu defa limonata. Hazırladığım gökkuşağı desenli etiketlere çok yakıştı!

Sırada çilek ağacımız var.

Fikir bana ait değil, fakat çok kullanılan bir şey.





Malzemeler:

-Büyükçe bir vazo/kase (ya da neyi uygun görürseniz)
-Çöpşişler
-Kek kalıpları (benim kullandıklarım sarı puantiyeli)
-Krapon kağıdı
-Strafor (küçük bir parça yeterli olur)
-Çilek ve lokum (ya da kullanabileceğiniz herhangi bir yiyecek)
-Kurdele
Benim kullandığım kurdele şu:


Önce vazonun içine straforu koyun. Görüntü kirliliğini önlemek için krapon kağıdından bir parça sarabilirsiniz etrafına koymadan önce. Daha sonra vazonun etrafına krapon kağıdı sarıp kurdeleyle bağlayın. Sıra çilekleri ve lokumları koymada. Önce çöpşişlere kek kalıplarını geçirin. Sonrasında çöpşişlere saplayacağınız çilekleri ve lokumları daha sonra strafora saplayacaksınız. Yiyecek bayraklarından birini de buna koymayı unutmayın.

Benimki biraz aceleye geldiği için çok da harika olmadı ama fikir geliştirilebilir.

Yiyecek bayrakları demişken... 


Renkli kurdeleler olmasa hayatımız nice olurdu acaba? Hobi malzemeleri satan her yerde bu kurdelelerden bulabilir ve hayatınızı renklendirebilirsiniz. 

Sırada bir diğer favorim, pasta bayrağı var...


Harika bir şey değil mi?

Onda da gökkuşağı renkleri kullanmayı ihmal etmedim. Ortadaki uzun kısım yine gökkuşağı desenli. Birer ucundan delik açarak kurdele geçirdim. Yanlarına renkli kartonlardan küçük bayraklar keserek yapıştırdım. Çok uzun tutmamanızda fayda var çünkü ortasının çökmemesi gerek.

Daha sonra kurdelenin birer ucuna çöpşişleri bağladım. Pastaya fotoğrafta gördüğünüz şekilde saplarsanız çökmesini engellemiş olursunuz.


Sanırım bu kadar. Anlatması hazırlamasından daha uzun sürdü diyebilirim.. :)

Bütün bunları ve daha fazlasını dijital dosya olarak yeni açtığım Etsy mağazamdan satın alabilirsiniz.



Gökkuşağı renklerinde pötikareli banner için buraya,

Aynı renk ve desenlerde full parti paketi için şuraya (içeriğini linkte görebilirsiniz),

İksir şişesi etiketleri için ise buraya tıklayın.




Barış, sevgi ve mutluluk dolu günler dilerim...