Translate

23 Şubat 2014 Pazar

DIY Cupcake Bardak Altlıkları (+Free Printable!)






    Merhaba Diy Severler,

    Bir projede daha birlikteyiz. Ne mutlu.. Yaptıklarımı paylaşmak beni daha da heveslendiriyor. Yapılacak o kadar çok şey var ki daha..

    Bu defa anneme doğum günü hediyesi olarak yaptığım bardak altlıklarını paylaşacağım.

    Malzemelerimiz, mantar pano, desen çıktısı, mod podge, fırça, kurdele, silikon tabancası ve renkli raptiyeler. 

    Ben desen olarak sevimli mi sevimli cupcake desenleri kullanmak istedim. Siz de kullanmak isterseniz burayı tıklayarak indirebilirsiniz.

    İlk olarak mantar panoyu istediğimiz boyutlarda kesiyoruz. Ben mantar dokusunun görünmesini istediğim için desenlerden yaklaşık 1 cm kadar büyük kestim. Daha sonra desenleri keserek mod podge'la yapıştırıyoruz. Bilindiği üzere mod podge ile yapıştırmak, malzemelerin bütünleşmesini sağlıyor ve kağıdı sertleştirerek yıpranmasını engelliyor. 

    *Evde mod podge yapımı ve mod podge ile yapıştırma işlemi ile ilgili daha önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

    Tamamen kuruduktan sonra süsleme işlemine geçebilirsiniz. Ben kenarlarına silikonla kurdele yapıştırdım ve desenlerin köşelerine renkli raptiyeler taktım. Bu kısım sizin yaratıcılığınıza kalmış. Değişik tasarımlar denerseniz benimle paylaşmanızı çok isterim. 

    Bardak altlığı tasarımlarım farklı malzemelerle gelişerek devam edecek. Beklemede kalın. :)


    Sevgiyle...