Translate

18 Aralık 2013 Çarşamba

DIY Projesi: "Küpelere Saygı"



Merhaba,

Bugün, uzun zamandır yapmam gereken bir şey yaptım.

Oraya buraya saçılmış ya da bir kutunun içinde diğer eşinden çok uzakta yapayalnız duran bütün küpelerimi toparladım. Ve onları sonsuza kadar bir arada tutacak bir şey yaptım. (Sonsuza kadar biraz abartılı oldu, farkındayım. En azından bir süre diyelim.)

Malzemeleri de yapılışı da çok basit.

Malzemeler:
İstediğiniz renkte bir karton ve kurdele

Gereçler:
Cetvel, kalem, delgeç, iğne.

İlk olarak seçtiğimiz kartondan 10x20 cm bir parça kesiyoruz. Benim küpelerim yetmez diyorsanız daha büyük yapabilirsiniz elbette. Ama ben, yetmediği takdirde, ikinci bir karton kesmenizi tavsiye ederim. Daha büyük olması hayatınızı kolaylaştırmayacak,tam tersi zorlaştıracaktır.



Daha sonra küpelerimizi takmak için fotoğraftaki gibi delikler deleceğiz. Bunu yaparken kalınca bir iğne kullanacağız.

Deliklerin muntazam olmasını isterseniz cetvelle aralıkları belirlemenizi tavsiye ederim. Ben, küçük küpelerim için 1 cm, büyükler için ise 2 cm boşluklar bıraktım.


Delikleri de deldiyseniz artık hazırsınız. Küpelerin bir araya gelme zamanı!





Küpeleri taktık. Şimdi kartonun bir ucundan delgeçle bir delik açıyoruz ve kurdeleyi bağlıyoruz. Ben birden fazla küpe kartonu yaptığım için hepsini bir bağladım. Kullanışlı bulmazsanız, ayrı ayrı bağlayabilirsiniz.



Elinize sağlık! :)